vrijdag 18 juni 2010

Ding 18












Op Library Thing 10 titels opgevoerd: een combinatie van boeken van Russische en Nederlandse schrijvers . Tolstoj, Platonov, Komrij, WF Hermans. Dat werk dus. En leuk dat Library Thing is!

Dit is geen werk, dit is gewoon leuk en je steekt er ook nog iets van op. Nog even en ik raak enthousiast, want hier kun je echt iets mee. Door het doorklikken naar verwante linken van verzamelingen en aanbevelingen kom je – digitaal - in een vertrouwde wereld terecht met ontzagwekkend vele mogelijkheden.

Doorlopend het gevoel van herkenning en van nieuwsgierigheid. Kortom een speeltuin in het digitale woud met tafels en banken waar het voor oprechte literatuurliefhebber goed toeven is.
Een aanrader derhalve voor de waarlijk individuele gebruiker zeker ook toepasbaar voor de bibliotheek(bezoeker)
Ook leuk dan te te zien dat Boxpeer Recently Added is . Bevind me nu in het gezelschap van Malcolm Tucker en Artemskiy. Heb ik inderdaad altijd al gewild!








1 opmerking:

  1. Er zijn twee verschillende reacties bij collega's. De één vindt het teveel op werk lijken en de ander vindt het helemaal fantastisch (daar hoor ik dan weer bij). Heerlijk om thuis mijn eigen catalogus te hebben om orde in de chaos te brengen.

    Groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen