zaterdag 19 juni 2010

Ding 19















Gisteravond - onder lichte dwang van mijn lieve dochtertjes - een krabbelaccount op Hyves aangemaakt. Ben dus tot mijn stomme verbazing nu ook al vrienden van deze spruiten geworden. Vanmiddag dan ook maar een dik uur met hen gekrabbeld, dat het een lieve lust was. Waar blijft de tijd! Ben ik wel mooi in de gelegenheid hun krabbels te lezen. Of ik dit volgen leuk vind? Niet echt. Voor de liefhebber: Gerrit Komrij zit dus ook op Hyves. Tsja.


Daarentegen is wel leuk de hyve Moeke van de Post. Op initiatief van een neefje zijn alle kleinkinderen van mijn moeder in twee oogopslagen op deze hyve bij elkaar gekomen. Kunnen ze elkaar simpel en meteen informeren. Zou we iets voor een bibliotheek zijn!

Nog even op Dizzies gekeken. een krabbelbox voor boekenbezitters. Pretendeert een hoop, maar gaat werkelijk echt nergens over. Want krabbelen over boeken is als voetballen tegen Japan: helemaal niks dus. Vroeger kabbelde de tijd rustig voort, maar tegenwoordig krabbelt die maar een eind weg.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Meneer, het gaat prima. kom op door bijten. halen we samen de finish? You can do it!!! Ik heb zeker mijn reis naar Curacao verdiend, dik. En ik ga, lekker naar de zon.
    Ik kan niet wachten.
    gr. Ikmaakallesnieuw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Boxpeer,
    Wat een origineelVaderdagcadeau:krabbelen met je dochters op Hyves! En dan de oudste ook nog geslaagd! Ik maak me echter wel zorgen:ik ben bang dat je me voorbij streeft met je dingen! Dat wil ik eigenlijk niet laten gebeuren,maar als je 2 kleinkoters te logeren hebt én Vader moet ontzien blijft er nog weinig tijd over voor andere zaken. Voor vandaag hou ik het in elk geval voor gezien, afgezien van de wedstrijd dan.
    Vanavond vroeg naar bed, dus daar ligt je kans!
    Desalniettemin: Ik ben trots op je!

    postomaatje

    BeantwoordenVerwijderen