zondag 13 juni 2010

Ding 15


Heb zojuist Jim's Child of the 60's Podcast geïnstalleerd. Podcasten is natuurlijk radio in een nieuw jasje. Soms arbeidvitaminen voor de zich jong voelende oudjes onder ons. En dan weer word je aangenaam verrast door iets wat je nog niet kent.
Vraag aan vier aanwezige vriendinnen van mijn jongste dochter of iemand van hen Podcast. Nou nee dus. Allen beschikken over een Ipod met ik-weet-begot-niet-hoeveel -megabytes, waarop ze muziek beluisteren Op mijn vraag, of zij zich op muziekgebied wel eens willen laten verrassen door iets ongehoord, komt eenstemmig de tegenvraag: waarom? Tja inderdaad waarom. Ook de huidige jeugd wil niet horen, dat zal het wel zijn
Via de KB en NOS zijn via Podcasts ook voordrachten en radiouitzendingen te beluisteren. Maar om die achter je PC uit te zitten? Ga nu de Sixties Jukebox installeren. Hoor ik er dan misschien wel weer bij.

2 opmerkingen:

  1. Dag Boxpeer,

    Je gaat als een sneltrein. Moest ook wel want over een paar weken is de afsluiting.
    Ik kan me helemaal vinden in je Sixties Jukebox.

    Groeten van Boebox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste BoeBox,

    Jij was ook precies diegene voor wie ik deze Podcastdan ook bestemd had
    Groet
    Boxpeer

    BeantwoordenVerwijderen